2024-09-25 08:00:00
När uppmärksammade du din verkstadskund senast?
När uppmärksammade du din verkstadskund senast?
Midlands utskick efter servicebesök med tack-sms och värdebevis för Motorgaranti och/ eller fri vägassistans kanske räcker, men här finns några andra alternativ eller komplement för de som vill uppmärksamma kunden lite extra:
- Backspegelshängare - tack för besöket och info om vad kunden fått med på köpet av service (fri vägassistans)
- Grattiskort i passagerarsätet - tack för besöket och info om vad kunden fått med på köpet av service (fri vägassistans)
- Rabattkort 500 kronor nästa service begbilsköpare kopplat till fri vägassistans som en morot att boka service med rabatt
- Static sticker fri vägassistans begbilförsäljning (vindrutan) eller backspegelshängare. Går utmärkt att kombinera med samma info på bilens produktblad och utrustningslista som produceras i Bytbil/ Blocket
- Vindrutedekal med larmnummer Midland vägassistans
- P-skiva vindruta med Midland assistans för husbilar
- Static sticker vindruta för nästa service (km och datum)
- Nyckellapp med påminnelse nästa service (km och datum). Nyckellapp med kvitto finns som alternativ (till subventionerat pris)
- Tack-sms efter servicebesöket med värdebevis fri vägassistans, Servicerådgivare kan även printa/ sms:a direkt till kund vid utlämning av bil
Ring Midland på 031-725 34 00 så hjälper vi dig till rätt material för dina kunder utan kostnad!