Nyhet

2019-09-17 08:15:00

Kundnöjdheten hos Midlands bärgningsuppdrag mäts nu av Assistancekåren.

Midlands bärgningsuppdrag mäts nu via Assistancekåren. Kundundersökningen har ett imponerande högt Net Promotor Score (NPS) med 95 av 100 möjliga.

Midlands bärgningsuppdrag mäts nu av Assistancekåren.
Kundundersökningen har ett imponerande högt Net Promotor Score (NPS) med 95 av 100 möjliga. NPS mäter lojalitet och kundnöjdhet bland de fordonsägare som får bärgning eller hjälp-på-plats och som har ett Midland mervärde, Motorgaranti och/ eller Vägassistans som ingår utan premie eller självrisk då de servar bilen med Midland motorolja på en Midlandauktoriserad verkstad.

Här följer några kundkommentarer:
- Fick punktering i Mjölby på väg hem till Stockholm och hade inget reservhjul, inga verkstäder i närheten hade något ledigt däck i rätt dimension förrän imorgon och bärgaren lyckades hitta ett däck på skroten så vi kunde åka hem idag!

- Proffsigt rakt igenom! Så smidigt för mig som kund. Tack!

- Stort tack till bärgaren som gjorde mer än vad han hade behövt då han ordnade med hyrbil till oss fastän det var söndag. Otroligt serviceminded, skulle behövas fler av hans sort i yrkeslivet, vi är så tacksamma!

SKRIVEN AV

Jonas Udd

jonas.udd@midlandoil.se

+46-31-725 34 01